WHMCS فارسی

دموی آنلاین

با Reseller CentralNic دامنه ها را به روش صحیح بفروشید

به عنوان یک ارائه دهنده هاست، می دانید که موفقیت کسب و کار شما به محصولات وب وابسته ای که ارائه می دهید و کیفیت خدماتی که به مشتریان خود ارائه می دهید نیز بستگی دارد. و از آنجایی که نام دامنه یک پیشنهاد مکمل برای همه انواع محصولات میزبانی وب و ایمیل است، انتخاب یک ثبت کننده نام دامنه مناسب می تواند تفاوت زیادی در رشد کسب و کار شما ایجاد کند.

اگر به دنبال ارائه‌دهنده بهتر و مطمئن‌تری برای نام دامنه هستید که به شما کمک کند تجارت نام دامنه خود را گسترش دهید و کل مجموعه نام دامنه خود را ادغام کنید، Reseller CentralNic یک گزینه خوب و قابل اعتماد برای بررسی است. و آخرین نسخه ما 8.7 ادغام را با این ثبت کننده دامنه انجام داد.

در اینجا یک مرور سریع از CentralNic Reseller و اینکه چرا آنها گزینه خوبی برای شما هستند آورده شده است:
ارائه بیش از 1100 پسوند دامنه
CentralNic Reseller شما را قادر می سازد تا بیش از 1100 افزونه دامنه را مجدداً بفروشید که همه TLDهای عمومی رایج، gTLDهای جدید و طیف گسترده ای از برنامه های افزودنی خاص کشور را پوشش می دهد. این وسعت برنامه‌های افزودنی به این معنی است که مشتریان شما می‌توانند نام دامنه‌ای را ثبت کنند که کاملاً متناسب با نیازهای تجاری آنها باشد و هرگز برای گزینه‌ها ضرر نخواهند کرد. از .com تا .cafe همه چیز را دارند!
به کارشناسان دامنه اعتماد کنید
نمایندگی CentralNic شریک مورد اعتماد و ترجیحی برای برخی از بزرگترین غول های فناوری در صنعت است. تخصص آنها در ثبت و مدیریت دامنه به میزبان های وب در هر اندازه کمک کرده است تا نام دامنه را به طور یکپارچه در کسب و کار میزبانی خود بگنجانند و از آنها استفاده کنند. CentralNic این تجربه غنی را برای همه شرکا به ارمغان می آورد و تضمین می کند که هر میزبان وب همان سطح خدماتی را دریافت می کند که این شرکت های بزرگ دریافت می کنند.
سرویس دستکش سفید
نمایندگی CentralNic خدمات شخصی را به شرکا ارائه می دهد. هر ارائه دهنده میزبانی نیازهای منحصر به فردی دارد و آنها با خدمات پاسخگو و مفید خود در تلاش هستند تا این الزامات را برآورده کنند. آنها مدیران حساب اختصاصی دارند که با شما کار می کنند تا نیازهای کسب و کار شما را درک کنند و راه حل های متناسب با استراتژی تجاری منحصر به فرد شما ارائه دهند.
فناوری قوی و قابل اعتماد
Reseller CentralNic یک تیم فناوری قوی دارد که بیش از یک دهه است که روی پلت فرم نام دامنه خود کار می کند. این پلت فرم پایدار، ایمن و برای استفاده آسان است. فناوری باید یک عامل توانمند باشد نه یک مانع و پلتفرم آنها طوری طراحی شده است که فرآیند ثبت و مدیریت دامنه را ساده و آسان کند.

در این آخرین ماژول ثبت کننده WHMCS، این اولین ماژول ثبت کننده ای است که پشتیبانی می کنیم که کنترل و مدیریت DNSSEC را ارائه می دهد.

شروع کنید
به طور خلاصه، در حالی که گزینه‌های زیادی در بازار وجود دارد، Reseller CentralNic به دلیل خدمات بی‌نظیر، پلت‌فرم قوی و طیف گسترده‌ای از برنامه‌های افزودنی، متمایز است.

برای شروع استفاده از CentralNic Reseller، به مسیر Configuration > System Settings > Domain Registrars بروید، روی Signup Now در زیر Reseller CentralNic کلیک کنید. یا می توانید برای یک حساب فروشنده مستقیماً در وب سایت آنها در اینجا ثبت نام کنید.

آیا می خواهید شخصاً با تیم Reseller CentralNic ملاقات کنید؟ آنها به طور منظم در رویدادهای صنعتی مانند NamesCon، CloudFest، Domain Pulse و غیره شرکت می‌کنند و شما می‌توانید برای بحث در مورد فرصت‌های تجاری با آنها ملاقات کنید.

به اشتراک گذاری:

Twitter
WhatsApp
Email
Telegram

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب

تخفیف ویژه WHMCS
انتشار آخرین نسخه

جدیدترین اخبار و مقالات

مطالب مرتبط

WHMCS 8.9

WHMCS 8.9.0 فارسی منتشر شد

نسخه WHMCS 8.9.0 فارسی در دو نسخه نال و رسمی عرضه شد در این نسخه نزدیک به 100 درصد فایل های زبان فارسی سازی شده

WHMCS 8.9

WHMCS 8.9 منتشر شد

ما خوشحالیم که WHMCS 8.9 را برای دسترسی عمومی اعلام کنیم. این نشان دهنده پایان آزمایش پیش تولید است و WHMCS 8.9 اکنون نسخه توصیه

WHMCS 8.8

WHMCS 8.8 منتشر شد

ما خوشحالیم که WHMCS 8.8 را برای دسترسی عمومی اعلام کنیم. این نشان‌دهنده پایان آزمایش پیش‌تولید است و WHMCS 8.8 اکنون نسخه توصیه‌شده برای همه