WHMCS فارسی

دموی آنلاین

سئو cPanel اکنون از طریق MarketConnect در دسترس است

کانون توجه ویژگی ها: CPanel SEO از طریق MarketConnect

ما نمی توانیم خوشحال باشیم که اعلام کنیم سئو cPanel اکنون از طریق MarketConnect در دسترس است. در این پست وبلاگ، دقیقاً توضیح خواهیم داد که سئوی سی پنل چه کاری می تواند برای وب سایت های مشتریان شما انجام دهد، و چقدر آسان است که امروز ارائه این محصول جدید عالی را برای شما آغاز کنید.

سئوی سی پنل چیست؟

cPanel SEO ابزاری چند جانبه است که نه تنها برای بهبود رتبه بندی موتورهای جستجو و ترافیک کلی طراحی شده است، بلکه با ارائه پیشنهادهای بهینه شده که می تواند برای به روز رسانی محتوای واقعی وب سایت از آنها استفاده شود، به شما کمک می کند. این کار با استفاده از قابلیت‌های مختلفی انجام می‌شود که محتوای موجود را تجزیه و تحلیل می‌کند و توصیه‌هایی برای بهبود ارائه می‌کند، همچنین با ردیابی عملکرد کلی برای کلمات کلیدی مشخص شده برای یک وب‌سایت معین، و رقبای آن وب‌سایت. سئوی سی پنل نیز به شناسایی اولیه این کلمات کلیدی کمک می کند!

چهار جنبه اساسی سئو cPanel عبارتند از:

  • تحقیق کلمات کلیدی
  • ردیاب رتبه
  • مشاور
  • بهینه ساز متن

بیایید نگاهی کوتاه به هر یک از این موارد بیندازیم.

تحقیق کلمات کلیدی
یکی از اجزای سازنده سئوی موثر، استفاده صحیح از کلمات کلیدی صحیح است. سئوی سی پنل نه تنها به شناسایی کلمات کلیدی امیدوارکننده کمک می کند، بلکه به کشف کلمات کلیدی نیز کمک می کند که یک وب سایت مشخص از قبل برای آنها رتبه بندی شده است.


ردیاب رتبه
اینجا جایی است که رتبه بندی کلی یک وب سایت مشخص (و رقبای آن) برای کلمات کلیدی مختلف در هر دستگاهی ردیابی می شود. کاربران همچنین می توانند هر کلمه کلیدی را در داخل یا خارج از پایگاه داده 53M+ کلمه کلیدی ما اضافه و نظارت کنند.


Advisor
با یک رابط بصری و کاربرپسند، Advisor با ارائه دستورالعمل های گام به گام بر اساس نتایج ممیزی سایت به بهینه سازی وب سایت کمک می کند. در مورد اینکه چه چیزی باید تغییر کند و چگونه می توان آن را به بهترین نحو تغییر داد، حدس و گمان دیگری وجود ندارد.


بهینه ساز متن
با استفاده از پیشنهادات بهینه سازی محتوای مبتنی بر داده، می توان محتوای وب سایت را سفارشی کرد تا هم رتبه بندی گوگل را بهبود بخشد و هم به بازدیدکنندگان وب سایت خدمات بهتری ارائه دهد.

سئوی سی پنل چه سودی برای شما و مشتریانتان خواهد داشت؟

سئوی سی پنل این پتانسیل را دارد که نقشی کلیدی در سودمندی مشتریان شما داشته باشد. با افزایش کمیت و کیفیت ترافیک کلی به وب سایت آنها، فرصت برای افزایش تبدیل نیز افزایش می یابد. البته، این امر به مالک وب سایت بستگی دارد که کلمات کلیدی و تغییرات محتوای ارائه شده در ابزار را اجرا کند و همچنین در طول زمان به نتایج ممیزی پاسخ دهد.

هنگامی که به عنوان یک سرمایه گذاری در نظر گرفته می شود، سئوی سی پنل ارزش زیادی را برای خود فراهم می کند.

قیمت سئو سی پنل چگونه است؟

سئوی سی پنل دارای برنامه ها و چرخه های صورتحساب است که متناسب با افراد و آژانس ها طراحی شده است. قیمت های خرده فروشی توصیه شده در زیر نشان داده شده است، اما به خاطر داشته باشید که به عنوان یک فروشنده MarketConnect، می توانید قیمت های فروش خود را بر روی هر چیزی که می خواهید تنظیم کنید.

طرح اولیه: 19 دلار در ماه یا 108 دلار در سال (قیمت خرده فروشی توصیه شده). شامل می شود:

  • 1 پروژه | 1 کاربر
  • 2 وب سایت رقیب در هر پروژه
  • 500 کلمه کلیدی
  • 500 صفحه برای خزیدن در هر پروژه

طرح حرفه ای: 79 دلار در ماه یا 660 دلار در سال (قیمت خرده فروشی توصیه شده). شامل می شود:

  • 5 پروژه | 2 کاربر
  • 3 وب سایت رقیب در هر پروژه
  • 2500 کلمه کلیدی
  • 10000 صفحه برای خزیدن در هر پروژه

ما در حال حاضر یک تبلیغ مقدماتی برای سئو cPanel ارائه می دهیم. فروشندگانی که ثبت نام می کنند تا پایان سال 2022 50% تخفیف در هزینه اشتراک Starter دریافت می کنند. برای مشاهده قیمت و ثبت نام اینجا را کلیک کنید (نیاز به ورود به MarketConnect است. هنوز ثبت نام نکرده اید؟ اینجا ثبت نام کنید )

چگونه شروع کنم؟

شروع کار آسان است!

فقط مطمئن شوید که به WHMCS 8.5 یا بالاتر ارتقا داده اید. سپس به سادگی وارد بخش مدیریت WHMCS خود شوید و به MarketConnect بروید، سئوی سی پنل را پیدا کنید و روی Start Selling کلیک کنید.

اگر سوالی دارید یا می خواهید درباره MarketConnect اطلاعات بیشتری کسب کنید، از شما دعوت می کنیم با ما تماس بگیرید یا در نظرات زیر سوال خود را مطرح کنید.

به اشتراک گذاری:

Twitter
WhatsApp
Email
Telegram

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب

تخفیف ویژه WHMCS
انتشار آخرین نسخه

جدیدترین اخبار و مقالات

مطالب مرتبط

WHMCS 8.9

WHMCS 8.9.0 فارسی منتشر شد

نسخه WHMCS 8.9.0 فارسی در دو نسخه نال و رسمی عرضه شد در این نسخه نزدیک به 100 درصد فایل های زبان فارسی سازی شده

WHMCS 8.9

WHMCS 8.9 منتشر شد

ما خوشحالیم که WHMCS 8.9 را برای دسترسی عمومی اعلام کنیم. این نشان دهنده پایان آزمایش پیش تولید است و WHMCS 8.9 اکنون نسخه توصیه

WHMCS 8.8

WHMCS 8.8 منتشر شد

ما خوشحالیم که WHMCS 8.8 را برای دسترسی عمومی اعلام کنیم. این نشان‌دهنده پایان آزمایش پیش‌تولید است و WHMCS 8.8 اکنون نسخه توصیه‌شده برای همه