WHMCS فارسی

دموی آنلاین

گواهینامه های SSL از Digicert

گواهینامه های SSL از Digicert

جرایم سایبری سالانه میلیاردها دلار به قربانیان خسارت وارد می کند. مطالعات نشان داده است که 43 درصد از حملات سایبری برای مشاغل کوچک هدف قرار می‌گیرند، اگرچه متأسفانه تنها 14 درصد از این مشاغل آماده دفاع از خود در برابر حملات هستند.

به همین دلیل است که وب سایت ها باید از طریق گواهینامه های SSL محافظت شوند. مشارکت ما با DigiCert در سال 2017 شکل گرفت و از آن زمان تاکنون در حال توسعه پیشنهادات SSL خود هستیم. DigiCert به ما اجازه می دهد تا میزبان های وب مبتنی بر WHMCS اتوماسیون کامل SSL را در MarketConnect ارائه دهیم.

مشتریان شما بهترین ها را در زمینه امنیت وب سایت انتظار دارند و شما می توانید آن را ارائه دهید!

اعتماد دیجیتال

اعتماد دیجیتال به مصرف کنندگان اجازه می دهد تا با اطمینان به صورت آنلاین درگیر شوند و بر سه عنصر استوار است: رمزگذاری قوی برای داده های ارسالی، اطمینان از دستکاری نشدن داده ها، و احراز هویت در سرور دریافت کننده. یک جزء ضروری برای همه اینها گواهی SSL است.

اما همه گواهینامه های SSL یکسان ایجاد نمی شوند. به عنوان مثال، گواهینامه های رایگان به دست آمده با حداقل اعتبار اغلب برای وب سایت های تقلبی استفاده می شود. وب‌سایت‌های قانونی از استفاده از چنین گواهی‌هایی اجتناب می‌کنند.

گواهینامه های SSL از DigiCert از طریق MarketConnect

ما با افتخار چندین راه حل SSL را از برندهای پیشرو SSL از Digicert از جمله RapidSSL و GeoTrust برای مشتریان شما ارائه می دهیم. SSL ها از طریق MarketConnect عبارتند از:

  • راه اندازی و فعال سازی فوری
  • صفحات فرود آماده
  • صدور کاملاً خودکار
  • فروش و تبلیغات یکپارچه

و خیلی بیشتر، مانند توانایی پر کردن خودکار محصولات SSL خود بر اساس گواهی هایی که برای فروش انتخاب می کنید و مدیریت یکپارچه برای همه جنبه های گواهینامه ها بدون خروج از WHMCS. شما حتی می توانید به مشتریان خود این امکان را ارائه دهید که به سرعت و به راحتی بین ارائه دهندگان SSL رقیب جابجا شوند.

فناوری تهیه و نصب خودکار ما به مشتریان شما این امکان را می دهد که فقط با چند کلیک گواهینامه SSL را خریداری و نصب کنند!

ویژگی های جدید SSL

از سال 2022، اکنون می توانید ویژگی ها و انعطاف پذیری بیشتری را به مشتریان خود ارائه دهید، مانند:

  • گواهینامه های چند ساله – این SSL ها را می توان برای 2 یا 3 سال صادر کرد.
  • انتشار مجدد خودکار – این به طور کامل صدور مجدد و نصب مجدد گواهینامه های SSL را خودکار می کند.
  • مهر و موم سایت SSL – مهر و موم سایت به ایجاد اعتماد کمک می کند و کد افزودن این مهر به وب سایت اکنون مستقیماً در منطقه مشتری WHMCS در دسترس است.
ویژگی های بیشتر بزرگ در راه است

به زودی یک ویژگی جدید بسیار هیجان انگیز است: صدور فوری. هنگامی که راه اندازی شد، SSL از طریق MarketConnect گواهینامه های SSL را حتی سریعتر ارائه و نصب می کند و زمان انتظار را تنها چند ثانیه پس از ثبت سفارش کاهش می دهد! مراقب این ویژگی جدید عالی و موارد دیگر باشید.

از امروز شروع به ارائه گواهینامه SSL به مشتریان خود کنید

برای شروع، به سادگی وارد بخش مدیریت WHMCS خود شوید و به MarketConnect بروید، DigiCert را بیابید و روی Start Selling کلیک کنید.

اگر سوالی دارید یا می خواهید درباره MarketConnect اطلاعات بیشتری کسب کنید، از شما دعوت می کنیم با ما تماس بگیرید یا در نظرات زیر سوال خود را مطرح کنید.

به اشتراک گذاری:

Twitter
WhatsApp
Email
Telegram

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب

تخفیف ویژه WHMCS
انتشار آخرین نسخه

جدیدترین اخبار و مقالات

مطالب مرتبط

WHMCS 8.9

WHMCS 8.9.0 فارسی منتشر شد

نسخه WHMCS 8.9.0 فارسی در دو نسخه نال و رسمی عرضه شد در این نسخه نزدیک به 100 درصد فایل های زبان فارسی سازی شده

WHMCS 8.9

WHMCS 8.9 منتشر شد

ما خوشحالیم که WHMCS 8.9 را برای دسترسی عمومی اعلام کنیم. این نشان دهنده پایان آزمایش پیش تولید است و WHMCS 8.9 اکنون نسخه توصیه

WHMCS 8.8

WHMCS 8.8 منتشر شد

ما خوشحالیم که WHMCS 8.8 را برای دسترسی عمومی اعلام کنیم. این نشان‌دهنده پایان آزمایش پیش‌تولید است و WHMCS 8.8 اکنون نسخه توصیه‌شده برای همه